· 

Ako sa to všetko začalo

Práve som vychádzala z detskej farmy, kde som v tom čase po víkendoch kŕmila zvieratá ako pomocná sila, keď som pred vstupnou bránou natrafila na kamarátku Janku. Zvítali sme sa a ona mi medzi rečou spomenula, že u nej na škole sa uvoľnilo hneď niekoľko pracovných miest v družine, a tak hľadajú čerstvé posily.

V tých časoch som už mala dobre zabehnutú živnosť, ale stále mi niečo chýbalo. Moji zákazníci boli roztrúsení asi v piatich európskych krajinách a vždy som sa s nimi rada porozrávala cez skype, ale chýbal mi priamy kontakt.

(to be continue)

Práve som vychádzala z detskej farmy, kde pracujem počas vikendov, keď som stretla kamarátku Janku. Medzi rečou mi spomenula, že u nich na škole sa nečakane uvoľnilo hneď niekoľko miest v družine, a tak hľadajú čerstvé posily. V tých časoch som úspešne vyučovala nemčinu cez skype. Zákazníkov som mala asi v piatich európskych krajinách, ale akosi mi chýbal priamy kontakt s ľuďmi. A pocit byť právoplatným členom nejakého pracovného kolektívu. No zároveň som poznala jednu spoľahlivú osôbku, ktorá súrne hľadala miesto, a tak som jej ho navrhla. Clovek mieni, osud mení ... a ona ponuku z vážnych rodinných dôvodov nakoniec odmietla. Lenže to už som mala nasadeného červíka v hlave ja.

Nemohla som si síce dovoliť pracovať na dlhšie než dve hodiny denne kvôli početným aktivitám môjho syna, ale jedno z miest bolo ako stvorené pre mňa.



Viac tu: https://papageienmitti.webnode.sk/blog/

Práve som vychádzala z detskej farmy, kde pracujem počas vikendov, keď som stretla kamarátku Janku. Medzi rečou mi spomenula, že u nich na škole sa nečakane uvoľnilo hneď niekoľko miest v družine, a tak hľadajú čerstvé posily. V tých časoch som úspešne vyučovala nemčinu cez skype. Zákazníkov som mala asi v piatich európskych krajinách, ale akosi mi chýbal priamy kontakt s ľuďmi. A pocit byť právoplatným členom nejakého pracovného kolektívu. No zároveň som poznala jednu spoľahlivú osôbku, ktorá súrne hľadala miesto, a tak som jej ho navrhla. Clovek mieni, osud mení ... a ona ponuku z vážnych rodinných dôvodov nakoniec odmietla. Lenže to už som mala nasadeného červíka v hlave ja.

Nemohla som si síce dovoliť pracovať na dlhšie než dve hodiny denne kvôli početným aktivitám môjho syna, ale jedno z miest bolo ako stvorené pre mňa.



Viac tu: https://papageienmitti.webnode.sk/news/prva-sprava/

Práve som vychádzala z detskej farmy, kde pracujem počas vikendov, keď som stretla kamarátku Janku. Medzi rečou mi spomenula, že u nich na škole sa nečakane uvoľnilo hneď niekoľko miest v družine, a tak hľadajú čerstvé posily. V tých časoch som úspešne vyučovala nemčinu cez skype. Zákazníkov som mala asi v piatich európskych krajinách, ale akosi mi chýbal priamy kontakt s ľuďmi. A pocit byť právoplatným členom nejakého pracovného kolektívu. No zároveň som poznala jednu spoľahlivú osôbku, ktorá súrne hľadala miesto, a tak som jej ho navrhla. Clovek mieni, osud mení ... a ona ponuku z vážnych rodinných dôvodov nakoniec odmietla. Lenže to už som mala nasadeného červíka v hlave ja.

Nemohla som si síce dovoliť pracovať na dlhšie než dve hodiny denne kvôli početným aktivitám môjho syna, ale jedno z miest bolo ako stvorené pre mňa.



Viac tu: https://papageienmitti.webnode.sk/news/prva-sprava/