· 

Dobrý skutok ala Mr.Bín

Odviezla som Michaela do hudobky, ktorá sa nachádza v prvom mestečku hneď za bránami toho nášho. Kým on muzicíroval s inými deťmi, nechala som auto odparkované pred školou a čas využívala na nákupy v neďalekých potravinách. Veď to poznáte, dve muchy jednou ranou.
Ten deň sa však nákup nekonal. Cestou do obchodu som na druhej strane cesty zbadala jedno asi 12-13-ročné dievča, ako sa ozlomkrky kamsi ženie. V oboch rukách držalo veľké tašky a na chrbte sa mu hompáľala gitara v ochrannom obale. Zrazu sa potklo a nasledoval nepríjemný, kaskadérsky pád. V šoku sa plačky pozviechalo zo zeme, oprášilo roztrhané punčocháče a krivkajúc sa snažilo pomaličky pokračovať ďalej. Zakričala som naň, nech počká a rýchlo prebehla ku nemu. Najprv som skontrolovala, či nemá vážnejšie zranenia a potom mu navrhla, že ak chvíľu počká, zbehnem rýchlo pre auto a odveziem ho domov. So slzami v očiach súhlasilo. Nuž som sa behom vrátila pred školu a poďho nazad na miesto úrazu.
Pomohla som mu nasadnúť do auta, gitaru vložila do kufra a zároveň oznámila, že nemám žiadnu navigáciu a hoci tie hlavné ulice poznám, neovládam ich mená. Vymenovala som mu záchytné body, kam trafím aj bez pomoci - miestna škola, radnica, konečná električky, športové a nákupné centrum. Nech ma naviguje, kde býva, podľa nich. Muselo byť riadne v šoku, keď sa snažilo splniť moju prosbu. Šli sme kolo školy, kolo radnice, konečnej električky, atď. atď, až sme konečne dorazili ku nemu pred dom. S ohľadom na vážnosť situácie a jeho trpké slzy som sa nezačala smiať.
Bývalo na opačnej strane ulice, kúsok od miesta, kde spadlo...