· 

Môj osobný bodyguard

Dnes sme mali dosť náročný deň. Michael 7 hodín zborovej skúšky, ja odvoz, nákupy a potom tri a pol hodiny rozlúčkového stretnutia s mojou minuloročnou triedou u nás na farme. Keď som potom unavená, vyzimená šla Michaela vyzdvihnúť, rozhodla som sa spontánne, že dnes už nič nerobím a navečerať sa pôjdeme do gréckej reštaurácie neďaleko nás.
Keď obsluhujúci Grék zamieril do kuchyne pre nápoje, zmraštil Michael pobúrene čelo.

- Si si všimla? On na teba žmurkol! Čo od teba chce???
Pobavene som na neho pozrela.
- Nie, nič som si nevšimla... to sa ti asi iba zdalo.
- A čo nevidí, že máš mňa pri sebe? Teraz som ja tvoj manžel!!!
Kebyže nesedím, tak asi idem do kolien. To moje dieťa si ma strážilo lepšie, než žiarlivý milenec.
Po večeri sme ako vždy dostali pozornosť podniku - tvarohový dezert. Odmietla som, lebo sme si už predtým objednali baklavu. Nato mi čašník vnútil ako náhradu ouzo a Michaelovi akýsi sirup. Nie je to nič neobvyklé, robia to tak vždy, to len my máme väčšinou ten tvarohový dezert.
Keď sa zvrtol pre to ouzo, Michael opäť zmraštil čelo a pokračuje v úlohe ochrancu dobrých mravov:
- A teraz sa ťa snaží opiť, aby sa potom mohol zahrávať s tvojimi citmi!!!
Ešte doma som sa chihúňala pri pomyslení na celú tú scénku.
Michael ma videl a pýta sa, prečo sa smejem. Tak som mu povedala dôvod.
- No tato keď odchádzal na služobku, tak mi dal na starosť, aby som dával pozor na mamu. A ja aj dávam!!!
(16.9.2017)