· 

Hlava deravá

26.1.2018

Počas doučovania Bruno zistil, že mu chýba učebnica nemčiny. Onedlho píšu písomku, nuž by ju bolo dobré mať doma cez víkend. Vravím mu:
- Nevadí, keď skončíme, pôjdeme po ňu do triedy.
- Ja som ju nechal ale tam, kde píšeme úlohy.
Na konci doučovania sme teda najprv zašli o poschodie nižšie. A knihy nikde.

- Jáj, už si spomínam. Ja som ju predsa len zabudol v našej triede.

Tak o ďalšie poschodie nižšie. Keď som odomykala triedu, vravím mu:
- Prosím ťa, odkáž mame, že papiere, čo odo mňa chcela, vyplním cez víkend.
- Mhm.
- Doteraz som nemala čas.
- Mhm.
- A keby v nich niečo chýbalo, nech sa mi ozve.
- Mhm.
Medzitým už hľadal nemčinu.
- A kde máš vlastne tú knihu?
- No ... nie je tu. Aaa, už si spomínam. Isto ju má Jakob.
- K Jakobovi už s tebou zaisto nejdem  ... a čo máš odkázať svojej mame odo mňa?
Zarazene sa na mňa zadíval, zaklipkal očami a zrazu z neho spontánne vyletelo:
- Srdečné pozdravy!
- Áno, okrem iného aj tie. Že ty vôbec netušíš čo?!?
- Nie...
Ak on raz niekde nezabudne hlavu ...
8.4.2018
Niektoré spontánne odpovede z brucha stoja za to.
Otázka z testu (nahlas predčítaná): Pouvažuj, čo by znamenala pre ľudí skutočnosť, keby kedysi nevymysleli bicykel?:bike:
Blesková odpoveď štvrtáka: No tak by sme museli jazdiť iba na autách!