· 

Rozhodla som sa

Sama tomu ešte neverím, ale niekedy sa toho nazbiera veľa i na koňa a ani to múdre zviera nevie, kade cválať ďalej. Doprava? Doľava? Rýchlejšie? Pomalšie?

Takýto nával znamení som sa naučila po rokoch (bohatých na zážitky rôzneho druhu) klasifikovať ako príležitosť, alebo skôr výzvu na zmenu. Vzala som ich teda i tentokrát na vedomie a včera začala konať. Uviedla do pohybu všetky možné i nemožné páky.

Najprv zavolala do jedného z bývalých zamestnaní a požiadala bývalú šéfku, aby ma informovala o voľných miestach. O čosi neskôr požiadala terajšiu šéfku, aby mi vystavila "medzivysvedčenie", bo do roka a do dňa odchádzam.

 

Niekoľko mesiacov po mojom nástupe do terajšieho zamestnania ku nám pribudla nová kolegyňa. Bezdetná a krátko po rozvode.

V tých časoch sme obe zastávali druhú, pomocnú silu v skupine. Ja som z časových dôvodov kvôli Michaelovi ani inak pracovať nemohla, navyše som naďalej živnostníčila. Ona zasa nastúpila do už rozbehnutého vlaku za kolegyňu, ktorá sa nečakane presťahovala do iného mesta.