· 

Nekúp to!

Rozmýšľala som, kam príbeh zaradím.

Reklamné spoty zatiaľ nevediem, ani rubriku s recenziami, nuž som ho (iba vďaka jeho ukončeniu) vložila do skupiny veselých.

Po štyroch rokoch som sa konečne rozhýbala a rozhodla zakúpiť telefónnu kartu do zamestnania. Vedela som, že od poslednej kúpy (tej privátnej) sa veľa vecí zmenilo. Presnejšie povedané - podmienky sprísneli.

Keďže sa jedná o pracovný telefón, ktorý financuje zamestnávateľ, nemusím hľadieť na drobné rozdiely medzi jednotlivými poskytovateľmi sietí.

Dôležité bolo zistiť, akými krokmi spojazdním kartu. Kto, ako a kde ju odblokuje.

(to be continue)


Odkiaľ viem, že tábory napomáhajú Michaelovi zvládnúť slovenčinu

Keď mi moju otázku kompletne zodpovie nielen v slovenčine, ale do čisto slovenskej odpovede zakomponuje aj humor.

 

Dorazila som domov z práce a on sedel na pohovke vo svojej izbe.

Hlasom, ktorý neakceptuje žiadne výhovorky, sa ho prísne pýtam:

- Chceš mi povedať, že po dvoch hodinách ešte stále nie si prezlečený?!?

- Nechcem ti povedať ... ale možno to vidíš.