· 

Angels watching over us

Tak znel oficiálny názov nášho tohtoročného vianočného gospelového a zároveň benefičného koncertu, ktorý sa konal minulú nedeľu. Môj prvý pred publikom v novom zbore, keďže minulý rok som v tomto období kvôli Michaelovi a jeho koncertom pauzovala.

Technika sa, našťastie, na poslednú chvíľu predsa len umúdrila, a tak sa nám podarilo širokému publiku nielen spríjemniť víkendový adventný večer, ale vďaka vystúpeniu sa na dobročinné účely vyzbieralo vyše 2200€ (konečná suma 3044€).

Keď som o desiatej večer dorazila unavená, ale spokojná domov, objavila som kúsok od vchodu na zemi cestovný lístok na mestskú hromadnú na niekoľko jázd. Chvíľu som naň hľadela a zvažovala, čo s ním. A potom som sa rozhodla.

Vravím si - tadeto prechádza veľa ľudí, ak niekomu vypadol, nepríde na to, kde a kedy, okrem toho popŕcha a do rána bude lístok rozmočený, nuž tak nález beriem ako "špeciálny darčekový bonus", výplatu od anjelov za dnešný večer.

Na druhý deň sa Michael chystal ku zubárovi. Keď sa ho muž spýtal, či má ešte voľné jazdy na svojom lístku, odpovedal mladý muž presvedčene, že áno a chcel mu ho na potvrdenie hneď ukázať. Zrazu začal prekvapene šmátrať po vreckách, aby na záver sklamane zatiahol, že ho asi kdesi nedopatrením zapatrošil.

- Zapatrošil? Ty si ho cestou domov vytratil!!! - zapojila som sa nečakane do ich rozhovoru.

- Ja ho nájdem - snažil sa odvrátiť našu pozornosť iným, menej háklivým smerom.

- Nájdeš??? Ja som ho našla vonku na zemi!!! - podávala som mu nález s výčitkou v hlase.

A prečo som si bola odrazu tak istá? Nuž lebo mládežníci do 14 označujú iba jedno políčko a vrámci neho stojí i stanica, na ktorej lístok označovali. Deň predtým som si nepozrela predošlé jazdy, ale pri podrobnom prieskume som zistila, že sa jedná o dátumy a stanice posledných ciest nášho syna.

Takže anjeli sa iba postarali, aby sa lístok vrátil tam, kam pôvodne patril. Asi sa im náš koncert tiež páčil. Alebo Angels watching over us...