· 

Syrová polievka

S touto polievkou spájam veselé časy v mojom prvom zamestnaní po získaní pracovného povolenia v Nemecku.

Recept som získala od kolegynky Susann a niekoľkokrát sme ňou zasýtili hladné krky kolegov v labáku.

Aj preto som po dlhom predlhom čase namiešala množstvo, ktoré sme varili kedysi.

Obsah hrnca sme potom doma tlačili do seba tri dni, tri porcie som dokonca zamrazila. Takže nabudúce zredukujem suroviny aspoň na polovicu.

Suroviny: 500g mletého mäsa, 3-4 ks póru, zeleninový vývar, 1 cibuľa, 2 poháre (konzervy) hríbov, 400 g taveného syra, 1 Créme fraiche, soľ, čierne korenie

 

Pór nakrájať na kolieska (v recepte som mala 3-4ks, ale aktuálne dva boli tak veľké, že ďalší som sa neodvážila dokúpiť), zaliať zeleninovým vývarom (priamoúmerne množstvu póru som dala 2litre) a variť do mäkka. V druhom hrnci opražiť na cibuli mleté mäso. Následne podliať zálievkou z hríbov a pridať i hríby. Zmiešať s obsahom prvého hrnca. Povariť približne 15 minút a na záver pridať syr a Créme fraiche. Osoliť. Okoreniť.

Dobrú chuť!